Het is weer bijna zover: de intocht van Sinterklaas in Oog in Al!

08/11/2019

Het is weer bijna zover! Sinterklaas en zijn Pieten komen op 16 november aan in Nederland!

Een week later, op zaterdag 23 november, komt de Sint bij ons langs. Wij organiseren dan hét feest voor onze kinderen uit de wijk: de intocht van Sinterklaas in Oog in Al!

Aan het begin van de middag heten we de Sint en zijn Pieten welkom bij het Merwedekanaal onder muzikale begeleiding van harmonieorkest De Bazuin. De Sint heeft ons laten weten dat hij het heel leuk zou vinden als de kinderen van Oog in Al met hun ouders/verzorgers liedjes voor hem komen zingen!

Aansluitend zal er een optocht door de wijk plaatsvinden (route onderaan dit bericht). De Bazuin begeleidt de Sint naar de 2e Marnixschool. Iedereen mag meelopen en de Pieten zullen hier en daar strooigoed uitdelen. Na de optocht zal er in de 2e Marnixschool een Sinterklaasfeest zijn voor de jongste kinderen van Oog in Al (groep 1 t/m 4). Naast de Sint en Pieten zal er een verrassingsact zijn! Na afloop van het feest krijgen de kinderen een cadeautje.

Kaarten voor het feest (à EUR 6 per stuk) zijn via onderstaande link te koop tot en met 21 november 2019. Er zijn 110 kaartjes beschikbaar, dus wees er op tijd bij!

HET PROGRAMMA zaterdag 23 november:

13:30 uur   Aankomst van Sinterklaas en Pieten per boot bij de Kanaalweg (Cereolfabriek)
14:00 uur   Optocht door de wijk met als eindpunt de 2e Marnixschool. Pieten delen strooigoed uit. Iedereen mag meelopen!
15:00 uur   Start Sinterklaasfeest in de 2e Marnixschool voor kinderen van 4 tot en met 7 jaar (alleen toegang met kaartje, ontvangst vanaf 14:45 uur).
16:30 uur   Einde Sinterklaasfeest. Sint gaat weer het land in. Alle kinderen die het feest  bezoeken, krijgen na afloop een cadeautje!