Straten Volleybaltoernooi 2022

19/05/2022

Het is zover...

We zijn blij jullie te laten weten dat het, wat ons betreft, leukste en zeker het gezelligste sportevenement van de wijk dit jaar doorgaat! Op zaterdag 11 juni organiseren we weer met veel plezier het inmiddels fameuze Straten-Volleybal-Toernooi!

Ga de uitdaging aan en doe mee! Worden jullie dit jaar de kampioen van Oog in Al? Trommel jouw straatgenoten op en schrijf je snel in voor deelname aan de 2022- editie. Speel je regelmatig een potje volleybal? Of speel je nooit en wil je vooral met je straat en andere wijkgenoten een gezellige sportieve dag beleven? Alle leden die enthousiast zijn kunnen meedoen; we spelen namelijk in verschillende categorieën en niveaus, zo is er voor alle deelnemers voldoende uitdaging.

Check hier voor alle deelname-informatie, spelregels en het inschrijfformulier. De inschrijving sluit op 3 juni (of zoveel eerder als het maximum van 24 teams is bereikt).

De inschrijving is inmiddels gesloten

Het toernooi wordt afgesloten met een borrel en een BBQ verzorgd door restaurant Smoesjes. Je kunt je tot en met 10 juni aanmelden door een kaartje te kopen bij Restaurant Smoesjes

Wij kijken er naar uit om er samen met jullie een gezellige dag van te maken!