Zie ginds komt de stoomboot

03/11/2022

Sinterklaas komt naar Oog in Al

Zaterdag 19 november is het zo ver! De Sint komt weer aan in Oog in Al. Vanaf 13.00 uur zijn jullie van harte welkom op de kade van de Kanaalweg. We verwachten de Sint omstreeks 13.30 uur. Uiteraard maakt de Sint weer een optocht door de wijk met dit jaar een echte Pietenband. Na de optocht is het tijd voor een vernieuwd middagprogramma. Een Meet & Greet met Sint.

De Meet & Greet is een kort middagprogramma met een vijftal leuke activiteitenen en als afsluiting een ontmoeting met Sinterklaas. We organiseren drie keer een bijeenkomst van ongeveer 35 minuten. We starten met de eerste Meet & Greet om 15.30 uur en sluiten rond 16.45 uur deze feestelijke dag af.

De kaartjes voor de Meet & Greet zijn €3,50 per stuk. Kinderen kunnen eenmalig deelnemen aan een Meet & Greet. Bij de Meet & Greet zijn ouders welkom ter ondersteuning van de kleinere kinderen of om op de foto te gaan met Sinterklaas. Fijn als je in de buurt blijft om jouw zoon/dochter weer op te halen.

Het programma voor 19 november:

13.00 uur Verzamelen op de kade bij de Kanaalweg (Cereolfabriek)
13.30 uur Aankomst Sinterklaas & Pieten met de stoomboot
13.40 uur Optocht door de wijk, eindpunt 2e Marnixschool
14.30 uur Start Meet & Greet in de 2e Marnixschool (alleen toegang met kaartje)
14.30 - 15.05 uur Meet & Greet 1 | 2e Marnixschool - VOL
15.15 - 15.50 uur Meet & Greet 2 | 2e Marnixschool - VOL
16.00 - 16.35 uur Meet & Greet 3 | 2e Marnixschool - VOL
16.45 uur Afsluiting Sint in Oog in Al

De drie sessies Meet & Greet met Sinterklaas zijn inmiddels uitverkocht.

De intocht van Sinterklaas gaat door de volgende straten: Shakespearelaan, Mozartlaan, Beethovenlaan, Handelsstraat, Petrarcalaan en daarna naar voordeur van de 2e Marnixschool.

Klik hier voor de route.